shutterstock_2151966675

בנייה חדשה- אין ספור אפשרויות

בנייה חדשה טומנת בכנפיה אין ספור אפשרויות חדשות , כך גם כל שטח פוטנציאלי ומ"ר פנוי שיש לכם  להשקעה טומן בחובו אין ספור אפשרויות של הרחבה והשבחת הנכס. כאשר אנו יוצאים לדרך של בניה והרחבה עומד לפנינו היעד-

מהי מטרת הבניה ההשקעה?

הרחבת מגורים

כאשר מטרת הבניה היא הרחבה לצורך נוחות ורווחה, הפרמטרים שינחו אותנו בבניית התוכניות הם מקסום הפוטנציאל כדי להשיג את הנוחות המקסימלית  העונה לצרכי המשפחה. אנו מקפידים להציע ללקוחות מגוון תוכניות אדריכליות הכוללות הדמיה המאפשרת להם לבחור אין ספור אפשרויות מקצועיות ורעיונות מפתיעים לבניה חכמה ורחבת ידיים.

השבחת הנכס

כאשר מטרת ההבניה היא השקעה לצורך השבחת הנכס, הפרמטרים שינחו אותנו בבניית התוכנית הם מקסום התשואה כדי שההשקעה תניב הכנסה חודשית קבועה ויפה. הנחיה זאת מחייבת אותנו לתת תוכנית רחבת הקף הכוללת את כל הפרמטרים החיוניים של נגישות, נוחות, אור, חמצן ושמירת הפרטיות  כדי להבטיח לכם מקסימום תשואה גבוהה.

הרחבת מגורים והשבחת הנכס שילוב של שתי המטרות, מבטיח לכם גם מקסום הפוטנציאל וגם הכנסה חודשית קבועה המאפשרת לשלם את ההשקעה. בשילוב המטרות יש לשים לב לנוחות, ולפרקטיות הן של הדיירים והן של השוכרים. כאשר הפרמטרים של שמירת הפרטיות , זרימת האוויר  הגישה והנוחות מלווים כל פרט במהלך הבניה.

נהניתם? מוזמנים לשתף

שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב facebook
שיתוף ב email
שיתוף ב twitter
שיתוף ב print

קבעו עכשיו פגישת ייעוץ
שתחסוך לכם כסף

לקבלת החוברת שלנו עם כל הסודות והטיפים לבניה נכונה בחינם

דילוג לתוכן